Als dat niet op de verpakking staat kunnen wij dat hier nooit precies zo weten. Verder heb ik het gewicht van de muffin/chocoladebroodje nodig.

Een gemiddelde muffin bevat per 100 gram 327 kcal (zie bron) omdat een appel minder kcal bevat dan een muffin bevat bij gelijkblijvend gewicht een appelmuffin minder kcal dan een gewone muffin. Dus je kunt uitgaan van een grove schatting van 300 kcal per 100 gram maar ik weet dus niet hoe zwaar de muffin is.

Het chocobroodje: hier geen merk ofzo en nu heb ik dus helemaal geen idee wat het is en hoe zwaar het weegt. Een danerolles chocoladebroodje bevat 171 kcal http://www.fatsecret.nl/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=2420945