Ik denk dat je dan je spieren wat meer ontwikkelt, zodat je wat "steviger"wordt .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker. Iemand die veel sport, en dan vooral als het gaat op krachttraining, maar ook andere sporten, bouwen meer spierweefsel op. Aangezien dit gewicht heeft wordt je er dus zwaarder van.
Zelfs iemand die overgewicht heeft, gaat sporten en net zo veel of meer blijft eten als hij voor het sporten deed, zal ervan aankomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, spieren zijn zwaarder dan vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die ondergewicht heeft
zal niet veel vet hebben....
Als het alleen om puur het gewicht gaat:
ja dan kun je wel aankomen.

Maar bedenk wel:
Zelfs als je ondergewicht hebt, wil je er goed uitzien.

Iemand met een goede conditie ziet er beter uit. En een stevig lichaam ziet er beter uit.

Het is dus niet dat je er dikker gaat uit zien.
Je wordt er mooier van.

Maarrr: dan heb ik het over stevig trainen in de sportschool.
En als je ondergewicht hebt, zul je dat onder goede
begeleiding moeten doen.

Want een goede conditie heb je niet zomaar.
En je hebt geen vet om te verbranden en om te
zetten in spieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je heel veel sport en niet of bijna niets eet val je juist veel af, omdat je geen vet hebt en dan gebruik je je spieren als "brandstof" (
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt wel aankomen door sporten, maar vooral in combinatie met goed, gezond eten... Je spieren hebben namelijk ook voeding nodig om te groeien. En als je alleen gaat trainen zonder goede voeding, zul je vooral veel spierweefsel gaan verbranden. Dan ben je nog niet waar je zijn wilt, toch!?
Misschien kun je het onder begeleiding gaan doen? Op de sportschool, of met een (sport)diëtist.
In ieder geval succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van sporten kan je aankomen. Als men meer gaat sporten bouw je spierweefsel op. Spierweefsel is zwaarder dan vet. Mensen met ondergewicht hebben vaak weinig spierweefsel en vetweefsel. Als ze regelmatig gaan sporten bouw je dus spierweefsel op en kan het zo zijn dat je aankomt