Welke winkel verkoopt nog turks fruit snoep?

Kruidvat verkocht vroeger de snoepjes m, Jamin verkoopt de snoep ook nog. Zijn er nog meer winkels? En dan bedoel ik echt de snoepjes..

een jaar geleden
2.4K
Pieterke
een jaar geleden
Het hangt er denk ik een beetje vanaf waar je woont. Vooral in de grote steden zijn er heel veel winkels die dit verkopen. Bijv. ook diverse filialen van Jumbo. Google gewoon eens op "Turks fruit snoepjes kopen". Dan krijg je al een hele lijst te zien.

Antwoorden (1)

Turkse supermarktjes/ oosterse winkeltjes of soortgelijke zaakjes verkopen het eigenlijk altijd wel.
een jaar geleden