Ik heb net een pakje koffieffilters van AH bekeken, maar er staat nergens een houdbaarheidsdatum op, wel staat onderop een productiedatum, misschien dat je dat bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is omdat een mens graag word bedonderd, op alle consumptie gevoelige producten is een t.h.t. verplicht maar is niet altijd nodig, maar er is altijd een marge. bij koffie is dat ongeveer 6 mnd. bij de filters mits droog bewaard 1 jaar. Het enige is bij filters die aan zonlicht word blootgestaan is dat ze verkleuren (geel worden)

Werk zelf in diervoeder bedrijf wanneer de t.h.t. is verlopen word het uit de verpakking gehaald en opnieuw verpakt en voorzien van een nieuwe t.h.t.datum