Weet er iemand waar ik een eetlijst kan vinden die je moet eten als een 16 jarige om aan te komen?

Ik ben een jongen en ben 16 jaar en ik wil aankomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

proud2bme.nl dan naar voeding en dan eetlijsten!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze gevonden maar is dat niet HEEEL veel wat er op die lijst staat :S
Ritsuka
12 jaar geleden
goeie site +
die basislijsten die er op staan zijn ook goed.

Andere antwoorden (3)

Ik weet niet waar je er 1 kan vinden , maar heb er zelf wel 1 :)

- Is je maag erg klein?? En zit je snel vol , neem elke week 1 hap meer dan je opkan , het lijkt een klein begin , maar als je 1 x in de week dat doet , en dan die week daarmee doorgaat , vergroot je maag

- Ga niet ongezond eten , omdat je denkt dat je dan aankomt , misschien is dat wel zo , maar het is super slecht voor je

- drink veel

-Veder gewoon goed stap 1 volgens eigenlijk ... Als je dat vol houd , gaat het snel werken , ik heb dat ook gedaan.

Ga ook maar 1x in de week op de weegschaal staan , en hou je gewicht bij in een schrift / computer / enz. Niet elke dag wegen , dan wordt je helemaal gek !

Suc6!

Ps: ik ben er nu ong. 3 maanden bezig met stap1 en al 3 kilo aangekomen , lijkt niet veel , maar het is een begin :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow : ) 3 kilo is wel veel hoor, ik vind het heel knap, ik zou het ook wel willen... Ik ga het proberen te doen elke dag iets meer.. Ik heb deze dag gedaan op een boterham en avondeten *schaam* : (
Deze site is erg handig. Onderaan kun je invullen hoeveel je wilt aankomen (of afvallen) en in hoeveel tijd, en hij berekent n.a.v. de gegevens die je daarboven hebt ingevuld wat je energiebehoefte dan is. Niet alleen calorieën, maar ook de niet onbelangrijke nodige voedingsstoffen.

http://www.calorieteller.nl/ideaal_gewicht_berekenen.html

Toegevoegd na 1 minuut:
"maar ook de niet onbelangrijke nodige voedingsstoffen"= Voedingsopbouw Advies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij sommige sportzaken kan je ook proteïnen kopen in poedervorm om naast je normale voeding te nemen of nutricia heeft ook speciale voeding om aan te komen.
Die kan je bestellen op de website van nutricia