De shake is houdbaar tot de uiterste datum die op de bus staat. Mits droog bewaard, in de originele verpakking.
Wanneer je het eruit haalt, in een ander blikje stopt en dit in een vochtig kastje zet is de houdbaarheidsdatum niet gegarandeerd. Dus zolang je na gebruik de bus weer goed sluit met de draai deksel is het erg lang te bewaren.
Dit geld overigens ook voor de vezel, vitamine en cellu loss tabletten. De vitamine tabletten kunnen na verloop van tijd wat donkere puntjes erop krijgen, maar ook dan is er nog niets mis mee. Het bovenste laagje (wat ervoor zorgt dat ze makkelijker door te slikken zijn) is op deze tabletten dunner dan op de anderen, dit ivm het sneller oplossen van de vitaminen. Dit laagje gaat er dus een beetje af na een tijdje waardoor de donkere puntjes erin komen.

Groetjes,
Muffin05