denk het niet want je nieren hebben het toch juist al gezuiverd, en in de woestijn hebben mensen het moeten doen om hun leven te redden van uitdroging
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het bij een enkele keer houdt niet, maar je moet er geen gewoonte van maken.

Het wordt wel gedaan indien er totaal geen water voorhanden is, en je dreigt uit te drogen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blijkt dat t geen kwaad kan...

Het lijkt er op dat elke dag een beker met urine drinken inderdaad de gezondheid verbetert en een aantal problemen helpt te bestrijden. Ook is het zo dat de levensverwachting van mensen in het Oosten die urine drinken hoger is dan de mensen in Nederland die het niet drinken, maar het is natuurlijk niet duidelijk of dit hier door komt.

Uit de 10% mensen met diarree-klachten blijkt wel dat urine drinken niet helemaal gezond is en waarschijnlijk is dat ook wel de reden dat je lichaam urine afscheid. Dus het blijft een vraag zonder antwoord tot er meer onderzoek naar wordt gedaan. Tot die tijd kunt u het zelf testen, maar ik houd het liever op appelsap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, lijkt me geen goed idee want er zitten allemaal afvalstoffen in.