Verschil tussen stollen?

Is er een verschil tussen een paasstol en een kerststol?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb stol ook weleens in de winkel zien liggen in de aanvang van Sinterklaas, je raadt het al: Sinterklaasstol. Het is exact hetzelfde.

Het beste antwoord

Na Kerst, gaan de kerststol stickers eraf en het brood dat over is gaat in de vriezer.
Rond Pasen komen de paasstol stickers er op en gaan ze vrolijk weer de winkelvloer op!
En omdat er Pasen opstaat koopt iedereen ze, want wat is nu Pasen zonder paasstol.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus er is geen enkel verschil tussen een paasstol en een kerststol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat laatste moest ik er bijvoegen, anders is het geen 'duidelijk' antwoord en wordt het weer verwijderd :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus we worden min of meer genept met brood van vorig (!) jaar. Hier mag de Keuringsdienst van waarde wel eens naar kijken! En Siska, ook zonder de toevoeging vind ik het een duidelijk antwoord.
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, jjjjjjj! Een j-te meer of minder maakt niet uit zeker, he :-) lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja en over dat 'brood van vorig jaar' hierboven in je reactie. Het is natuurlijk iets wat niet zou mogen, maar in de diepvriezer zal het wel 4 maanden goed blijven zeker? (denk ik, hoop ik..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, ze zullen toch wel weten wat ze doen. Smaakt het paasbrood minder goed dan kerstbrood? We gaan er op letten. Zul je net zien na deze info, zoiets als: ruik jij even of de melk bedorven is... haha.
Nog sorry voor die rare naam van me, ik kreeg bij het aanmaken geen leesteken erop en dacht voorlopig even zo, ik verander het later wel. Nee dus.

Andere antwoorden (3)

Mijn vriendin die bij de bakker werkt zegt van niet.
Alleen de verpakking is anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stol is een stol. Naar gelang het jaargetijde noemen ze hem kerststol of paasstol. Als je er een voor iemands verjaardag koopt noem je hem gewoon verjaardagsstol.