Wat is de leukste (bruine) kroeg van Zutphen en in welke straat kan ik die vinden?

Voor het geval ik binnenkort een dagje uit wil naar Zutphen (wat ik - serieus, geen grap - al een hele tijd van plan ben want Zutphen is een van die stadjes waar ik nog nooit ben geweest).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan,wat jouw leeftijd is. Bruine kroeg of jongerenkroeg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bruine kroeg waar een gemeleerd publiek komt.

Antwoorden (2)

Camelot is best leuk, maar het is met zoveel dingen een kwestie van smaak.

Zo vind ik Chapoo ook erg leuk, vooral om te eten en te borrelen. Maar sommige mensen gaan naar de Spaan, tja, dat is typisch een kroeg met stamgasten en in het weekend komen er veel jongeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk ben ik niet zo'n kroegtijger,maar wat ik er van hoor, raad ik je De Korenbeurs aan, gelegen op de Zaadmarkt.