Zijn er in Mijdrecht en omgeving restaurants waar glutenvrije gerechten worden geserveerd, die ook nog smakelijk zijn?

Als toevoeging is er glutenvrij te eten te krijgen in restaurants?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Op http://www.glutenvrijeten.nl/ vind je een overzicht van alle glutenvrije restaurants in Nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De coeliakievereniging die is er voor jou en wil je hier vast wel een antwoord op geven.
Wanneer het zover is dan wens ik je smakelijk eten!
11 jaar geleden
Wat dacht je van de volgende restaurants:
"De Smaak Van Woerden", Havenstraat 10a, 3441 BJ Woerden.
"Grand Kasteel", Kasteel 3, 3441 BZ Woerden.
"Breuren" , Groenendaal 28, 3441 BD Woerden.
"De Drie Vrienden", Schoutenstraat 5, 3601 BK Maarssen.
"Koeien en Kaas", Achter de Waag 20, Gouda.
"Pannenkoekenhuis De Schaapsbel", Beestenmarkt 7, 2312 CC Leiden.
"Oudt Leyden - 't pannenkoekenhuysje" ,Steenstraat 49, 2312 BV Leiden.
"Mykonos", Kanaalstraat 90, 2161 JP Lisse.
"De Vier Seizoenen", Heereweg 224, 2161 BR Lisse.