Brasserie Kaat Mossel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij DRINCK- EN EETERY DE 2 GEBROEDERS, Ridderkerk

ONBEPERKT MOSSELEN DI T/M DO
16.50 EURO

Adres:
SINT JORISSTRAAT 2-2A-4
2981GA Ridderkerk
Zuid-Holland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan bij elk restaurant, dat mosselen serveert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een culinaire plus omdat je bij elk restaurant die mosselen serveert dit onbeperkt kan eten. Ook kun je er onbeperkt bi drinken. Dat er een prijskaartje aanhangt? Daar werd niet om gevraagd toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg idd af en toe de indruk, dat het hier miegelt van personen die niet helemaal compos mentis zijn.
paulus811
12 jaar geleden
het zou mijn antwoord kunnen zijn, dus een dikke plus. Alleen blijf ik nog zitten met dat 'onbeperkt', want dat impliceert een voorraad die niet op raakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk toch wel, dat de gast eerder vol zit, dan de voorraad op is.
Zelfs de menselijke vraatzucht heeft een grens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, +
in Philippine

http://www.mosselstad.nl/?grp=horeca