Wat is gezond en tóch lekker in de snackbar ?

Vaak denk je "lekker vette bek" halen in de snackbar. Maar zijn er produkten die ondanks hun vetgehalte , toch gezond kunnen zijn in de snackbar ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Frites gebakken in de goede olie, daarna goed uitgelekt met tomatenketchup ipv mayonaiseis is niet zo heel ongezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Misschien geeft volgende link wat ideetjes

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/21339-gezond-uit-eten.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een snack die gebakken is op de grilplaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je alles moet geloven ,dan mag je niks meer eten of er is wel iets niet goed aan,ik zeg maar zo alles met mate en op zijn tijd.overdaad schaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
friet met tomaten ketjup,de majonaise maakt het zo vet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kalfskroket

Toegevoegd na 5 uur:
russisch ei
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Broodje gezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, utopie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar smaakt dat dan naar?
Misschien de jongedame die de friet staat te bakken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms is er ook vis te krijgen in de snackbar. Broodje haring is weliswaar vet, maar toch gezond.
14 jaar geleden
Rasfrites schijnt ook "gezonder" te zijn dan gewone frites, minder vet.
Of misschien een groentekroket!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een broodje kroket is gezonder dan een broodje kaas.
Omdat een kroket uit paardenvlees bestaat en in die dieren zit goed vlees.

Las het laatst nog in een onafhankelijk onderzoek ergens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het blaadje sla, plakje komkommer en tomaat van de hamburger speciaal!