Den helder dagje uit

Waar in den helder heb je leuke terrasjes, resaurantjes en andere weetjes ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan Den-Helder heb je aan 3 uurtjes genoeg. De rest van de tijd kun je beter naar Texel toegaan. Veel leuker daarzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Marine museum is interessant.

Antwoorden (2)

Het restaurant Bombay Palace (koningstraat 99) schijnt heel leuk te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om lekker te eten ga je naar het visrestaurant Neptunus, Het nieuwe diep 34, leuk ingericht. Of naar Wiedus op de dijk in Huisduinen. Sowieso wel lekker uitwaaien aan het strand, de duinen en de dijk bij Huisduinen. Kun je meteen het fort bezoeken (Fort Kijkduin).
Je kunt de oude rijkswerf bezoeken, erg aardig veel terrasjes, veel te zien (als je van schepen houdt) veel musea.
Wandelen in het donkere duinen bos, etc. Een paar dagen moet je je hier kunnen vermaken (langer wordt misschien wat moeilijk, dan moet je misschien de boot naar Texel nemen).

Veel plezier.