Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke noten zijn lekker in mijn "herman"?

voorheen nam ik altijd cashewnoten, maar hazelnoten zouden ook lekker moeten zijn lijkt me.
of zal ik er een mix ingooien?

Toegevoegd na 3 uur:
het blijkt voor veel mensen niet duidelijk wat een herman is.
een herman, ook wel bekend als vriendschapsbrood, is een beslagje wat je cadeau krijgt.
tien dagen lang roer je herman, en voegt ingredienten toe.
vervolgens deel je het beslag in gedeeltes die je op jouw beurt weer uitdeelt.
aan je eigen beslag voeg je dan nog wat ingredienten toe, en dan kan je gaan bakken.

13 jaar geleden
in: Koken
844

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een mix van noten mét cranberries, dat vindt herman vast heel lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt er studentenhaver doorheen doen. Dan heb je ook gelijk krenten en rozijnen.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Zo'n brood? Volgens mij kan daar alles in, van gedroogde zuidvruchten tot (niet gezouten) noten.
Lekker experimenteren ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Notenmix en gedroogde appeltjes is erg lekker.
Ik heb er zelf ooit ongezoete kastanjepuree, honing, walnoten en hazelnoten door gedaan, was erg lekker.
Grofgehakte macedemia noten zijn ook lekker, maar het zijn dan ook mijn favoriete noten!
Strooi er ook eens zonnebloempitten door en/ of pijnboompitten. Wanneer je er Italiaanse kruiden en zongedroogde tomaatjes door doet heb je weer een heel andere smaaksensatie.
Loenie, ga lekker aan de slag met je fantasie. Je zult verrast zijn en er kan weinig fout gaan, wat voor noten je ook neemt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, Rieneke. Ik was even in de veronderstelling dat het een vraag van Loenie was! :P
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding