Iemand een idee voor een borrelhapje met mozarella?

Heb nog een halfje over van het avondeten en vroeg me af of ik daar bij de borrel nog een lekker hapje van kan maken. Is het bv lekker met appel of banaan? Of is het alleen met peper en zout al lekker?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Stukje mozarella, tomaatje en een basilicumblaadje ( of iets gedroogde basilicum) beetje zout en verse peper. Zet dit vast met een prikkertje of verdeel het over een bordje en giet er een klein beetje lekkere olijfolie over.

Met een cherrytomaatje op een prikkertje, en voila!

Mozzarella op een stukje stokbrood (of anders wit brood) doen. Daarop een snufje Italiaanse kruiden oid en een drupje olijflolie. Even onder de grill en smullen maar!

op ah.nl staat een lekker ecpet met courgette en pesto (zoek op "courgette" en dan bij "hapjes". ik heb daar vorige maand veel complimeneten voor gekregen

gedroogde tomaat,basilicum en mozarella op een stukje stokbraad dan even in de oven.Daarna uitkijken dat je je vingers er niet bij op eet .Heeeeerlijk

pepersalami schijfje, mozzarella, basilicum en een paprika stukje erop. Scherp, romig en fris door elkaar heen.

met tomaat,mozzarela, bacilicum,snufje zout en olijfolie ook heerlijk als salade met ijsbergsla,tomaat,olijfolli en salade mix(tuinkruiden),mozzarela maak anders een tosti met tomaat pesto en mazzarela

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100