Waar kun je online lunch/diner menukaarten bekijken van lunchrooms/restaurants en cafés ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Antwoorden (5)

Tack op de sites zelf van deze zaken

Toegevoegd na 35 seconden:
Tack moet vaak zijn... sorry mobiel geantwoord met t9
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de sites van de lunchrooms/restaurants en cafés.

Toegevoegd na 7 minuten:
Overigens kan je via onderstaande site met enkele klikken restaurants bij je in de buurt zoeken en snel op hun site komen. Een menukaart is dan nog slechts één muisklik verwijderd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef een zoekopdracht aan google en je restaurant rolt er wel uit.
Veel restaurants hebben de menukaarten op hun website gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En op JustEat.nl en Thuisbezorgd.nl kan je de bezorg/afhaalmenu's van diverse restaurants in de buurt bekijken, dit zijn vaak ook gerechten die op de gewone menukaarten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je alle menukaarten op 1 site hebt staan?
ik zou zeggen.. maak zo een website.. want volgens mij bestaat die niet!

en daar is ook geen beginnen aan, aangezien ze telkens van kaart veranderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
ja misschien is dat wel zo'n gat in de markt dat elk restaurant wil betalen om ook op jou site te komen te staan met hun menukaart :D