Ja.

Wikipedia schrijft:
In making injera, teff flour is mixed with water and allowed to ferment for several days, as with sourdough starter. As a result of this process, injera has a mildly sour taste. The injera is then ready to bake into large flat pancakes, done either on a specialized electric stove or, more commonly, on a clay plate (mogogo) placed over a fire.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan als je gist hebt, ook de nederlandse variant proberen: http://www.smulweb.nl/1030189/koken/recept/Injera
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/recepten-teff-meel-injera-maakt.74838

Hier staan veel links als antwoorden op jouw vraag
over injera.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je kunt injera ook maken van zelfrijzend bakmeel kijk maar eens naar dit recept.

Snelle injera.

Ingrediënten:
150 gr zelfrijzend bakmeel
50 gr maismeel (farina di mais per polenta_
250 ml lauwwarm water
125 ml sodawater

Materialen
koekenpan beslagkom

Bereidening:
INJERA VAN ZELFRIJZEND BAKMEEL (TRADITIONEEL GEGIST BROOD)

150 g zelfrijzend bakmeel

50 g maïsmeel

2½ dl lauwwarm water

circa 1¼ dl sodawater

Meng beide soorten meel. Voeg het lauwwarme water toe, meng het door het meel en laat dit afgedekt 2 - 3 dagen rusten. Het mengsel is klaar als het zuur is. Voeg zoveel sodawater toe dat het beslag even dik wordt als dunne room. Schenk krap 1/6 van het beslag in een kopje. Verhit een grote koekenpan met antikleeflaag, met bijbehorend deksel. Schenk het beslag in de pan: begin vanaf de rand en vorm een spiraal naar het midden toe. Bak het brood onafgedekt tot het bijna gaar is. Dek de pan tijdens de laatste minuut af. Als de injera klaar is ziet hij er uit als een grote, luchtige pannenkoek met heel veel gaatjes (hoe meer hoe liever). Leg de injera in een schone theedoek en bak nog 5 injera’s.

Het is de bedoeling dat u circa ½ dl beslag overhoudt: dit dient als basis voor het volgende beslag. Maak het nieuwe beslag met dezelfde hoeveelheid meel, 2 dl lauwwarm water en ½ dl beslag. Dit kunt u dan de volgende dag al aanlengen met sodawater (of gewoon water) en verder als aangegeven gebruiken.

Voor 6 platte broden.