Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je nog een grote kook/eierwekker van zo'n 20 cm doorsnee kopen?

Een tijdje terug waren ze nog te koop bij Xenos, nu zijn ze in heel Utrecht door ons niet meer te vinden. De enige plek waar ik ze nog gevonden heb, is op een website voor blinden en slechtzienden, maar daar kosten ze bijna 35 euro, terwijl een gewone een paar euro kostte, de braillepunten kan ik hierop zelf aanbrengen. Graag in Utrecht, of online.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt Xenos online proberen te raadplegen, met het verzoek deze wekker vanuit een andere locatie in Nederland naar jouw locatie op te sturen. Ik heb dit eerder gedaan. Xenos heeft een behoorlijke grote opslag, dus de wekkers zijn misschien uit jouw winkel verdwenen, maar absoluut niet uit het gehele assortiment.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken, de winkelmanager heeft al meerdere keren geïnformeerd of ze nog in voorraad waren, of nog te bestellen zijn, echter is dat niet het geval. Ik zal het nog eens proberen via de klantenservice.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Helaas nog geen reactie gehad van Xenos, maar misschien komt dat nog.
Ondanks dat, een geweldige tip, waarvoor hartelijk dank.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoop het voor je, success!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding