Ja, daar zijn ook recepten mee te vinden. Bijvoorbeeld met als ingrediënten:
5 eidooiers
75 g suiker
25 g honing
35 cl koksroom
10 cl melk
25 g rietsuiker
Verwarm de oven voor op 100º C. Verwarm de koksroom in een steelpannetje op laag vuur en voeg de honing toe. Klop de eidooiers los met de suiker. Giet de room bij het eimengsel. Giet het beslag in vormpjes en bak ze 1 uur in de oven op 100º C. Laat afkoelen in de koelkast. Bestrooi de vormpjes voor het opdienen met de rietsuiker en laat het dan 5 tot 10 minuten caramelliseren onder de grill.

De koksroom zorgt er juist voor dat het geheel beter bindt, dus het wordt zelfs aanbevolen om dit te gebruiken in plaats van slagroom.
Amadea