Hoe verpak je een restant bietjes het best?

Ik heb genoeg aan een half pak gekookte bietjes. Ik wil de rest in de koelkast bewaren maar hoe je het ook verpakt, ze blijven altijd stinken.

Ik wil ze niet invriezen.

8 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Het beste antwoord

In een dichtgemaakte plastic zak (zelf gebruik ik daar een lege broodzak voor) en dan in een luchtdichte plastic bewaardoos. Bijvoorbeeld een van Tupperware. Niet rechtstreeks in de doos, want de rode kleur geeft af aan het plastic. Die doos in de koelkast bewaren.
Amadea
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Bewaar ze in zip-lock zakjes in de groentelade van de koelkast. Deze zakjes zijn goed stevig en lekken ook niet door. Mits ze goed dichtgedaan zijn zal je ook niets ruiken.
amc
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Dank voor de tip