Zijn zakjes voor ovenpasta nog te koop? En zo ja, waar?

Tot 1,5 jaar terug kocht ik af en toe wel zakjes voor ovenpasta van één van de A-merken (welke weet ik dus niet zeker). Het was een (witte) lichte saus wat je in de oven deed met een groentenpakket (volgens mij samen met de saus bereid) en de pasta. Bij onze AH zijn deze nergens meer te vinden.

Weet iemand of deze mix/saus voor ovenpasta nog bestaat en waar het te koop is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Het beste antwoord

Bedoel je soms Groentemix-spek ovenpasta van Knorr (bron 1) ? Zo ja dan moet ik je teleurstellen, want ze zijn namelijk uit het assortiment gehaald.

Bekijk anders even op de site van Knorr hun assortiment (bron2).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij is het de ham kaas alleen had hij voorheen een iets andere verpakking, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al had ik eerst die die eruit is gehaald. helaas.. maar kan de ham kaas nog wel vinden dan :)