Keramische koekenpannen van RVS zijn te koop in de Kookwinkels.
Via deze website kun je een winkel bij jouw in de buurt zoeken.

http://kramerkookt.nl/kookwinkels/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wouter2011
8 jaar geleden
Dank. Volgens de bron zijn keramische koekpannen niet optimaal. Een-RVS koekenpan lijkt de beste optie. Geen giftige stoffen en niet breekbaar... Welke koekenpannen heeft u?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/eten-drinken/koken-recepten/vraag/539270/zwarte-vlees-braadpan-rode-loodzware @Wouter2011, de rode Le Creuset op aanraden van @Tjidske en @Jodokus gehouden.
Op advies van @Ivana een Fissler koekenpan gekocht (schreeuwend duur maar al` la)
De rest weg laten brengen naar een kringwinkel, tot op heden heeft mijn man die kookt niks gemist.
Ivana
8 jaar geleden
@JoanDArc Ik blijf erbij, die Fissler-pan is het einde. Heb hem nu 3 jaar, zie eruit alsof hij zo uit de winkel komt. Ik heb een glimmende zonder speciale anti-aan baklaag. Heb er een voor mijn dochter gekocht met anti-aanbaklaag. Die is eveneens heel enthousiast. Omdat ze zo gehard zijn zal er nooit iets afkomen wat ongezond is en ze zien er (bij correcte behandeling) over jaren nog even mooi uit. Ik vind de prijs niet zo belangrijk als je weet dat je er járen mee kunt doen. Dat kan je van de meeste koekenpannen niet zeggen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Ivana, Wordt veel gebruikt en is een beetje zwaar in de lade, dus staat hij de hele dag te glimmen inde keuken. Een miskoop is het zeker niet. Weinig vet of olie in gebruik.