Is het werkelijk zo dat de mamma's in italië hun pasta bij kooktijd tegen de muur gooien om de al dente te checken of zijn dit verhaaltjes?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
3.1K

Het beste antwoord

Ja hoor en de papa's staan er met de witkwast achter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahhahaha ROFL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, heel leuk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!! plus

Andere antwoorden (5)

Dat doen ze niet meer!
Ze gebruiken tegenwoordig dit:

Berlusconi Al Dente

Het zingende pastamannetje;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mamma's in Italie proeven gewoon. Dat doen ze heel erg vaak, daarom zijn ze allemaal zo dik.
Maar de pasta is dan ook precies zoals die moet zijn.
itsme
14 jaar geleden
Negen jaar daar gewoond en nog nooit gezien, dus nee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ik ook nooit gezien,zowel had k het nt gegeten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
é perche uno mino diocarn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grande bisticcio rotterdam!!!!
Dat is n sprookje,kheb in italie nog nooit een huisvrouw pasta tegen de muur zien gooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dio mio,wie deelt die minnetjes toch uit????
Zou een leuke optie zijn als je wilt checken of je met pasta je muren kunt decoreren maar in de praktijk is die pasta om te eten dus de beste manier om dat dte controleren is .....juist eten.
Aangezien pasta in Italie ongeveer net zo gewoon is als de aardappel hier weten die mamma`s donders goed wanneer de pasta al dente is en als ze twijfeld stop ze wel een stukje in haar mond of laat heem ff langer staan zodat die doorgaart.