Ik heb een zalmrol gemaakt maar teveel om gelijk op te eten, hoe kan ik die het best langer bewaren ?

het is met rucola en ricotta en crème fraîche als ik het ga invriezen smaakt het niet meer zo goed denk ik en in de koelkast is het maar een paar dagen goed

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De enige manier om dit te doen is het in te rollen in plastic folie en het dan in de koelkast te leggen een andere manier is er niet helaas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vriezer is geen optie denk je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zit uiteraard in plastic folie in de koelkast maar hoe lang zou het eetbaar blijven zonder infectie gevaar

Antwoorden (1)

Tsja, je hebt zelf het antwoord eigenlijk al gegeven, de ingrediënten kunnen niet goed tegen invriezen, dus na een (kort) verblijf in de koeling...opeten!

Toegevoegd na 1 minuut:
Vacuum trekken verlengt de houdbaarheid met enkele dagen.