Kan ik vis van gisteren uit de vriezer eten?

Het werd onverwachts een andere maaltijd.
Kan ik de zalm van gisteren die ontdooit is vandaag nog eten?
Hij zit vacuum verpakt...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
2.2K

Het beste antwoord

Ja hoor, geen probleem. Normaal gesproken tot 2 dagen na ontdooien bruikbaar, mist wel gekoeld bewaard.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik neem aan dat het daarna in gesloten verpakking in de koelkast heeft gelegen?
Dan zou dit geen probleem mogen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja hoor het is niet giftig of met schimmel, het is dus nog eetbaar.