Kun je Aviko ovenschotel ook in de koekenpan warm maken, als je geen oven hebt?

Of anders e.v.t. in de magnetron, als je die zou hebben ?

Toegevoegd na 26 minuten:
Een ovenschotel, lijkt me erg veel voor 1 persoon, of kun je er gewoon met 2 personen van eten, ook genoeg ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
3.6K

Antwoorden (3)

In de magnetron zou ik niet doen, dan wordt het waarschijnlijk zompig, maar bakken in een koekenpan gaat prima, wel zorgen voor een goede pan en voorzichtig roeren.

Toegevoegd na 23 minuten:
Voor hoeveel mensen het is hangt van de eetlust en de honger af, maak er eventueel een salade bij of doe er iets door dat je in huis hebt (blik erwten of zo).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn met 2 personen, maar een ovenschotel voor een persoon , krijg ik nooit alleen op, dus daarom mogelijk een delen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon proberen dan met twee, mochten jullie er niet genoeg aan hebben neem je nog een toetje of wat fruit toe of zo.
Jahoor, kan prima in de koekenpan! Magnetron zou ik niet doen, wordt klef en vies.
In de koekenpan zal het wel wat langer duren voordat het klaar is. Gebruik een deksel, zodat de warmte goed in de pan blijft.
Wat de hoeveelheid betreft: dit verschilt zo per persoon. Probeer het eens uit en kijk of je te veel/ te weinig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van zacht en smeuiig houdt, dan kan het prima in de magnetron!
Het lijkt mij heerlijk, ik hou nie zo van de krokante korstjes..

Toegevoegd na 47 seconden:
En uiteraard dus ook in de koekenpan :-)