Als het stokje niet lang heeft getrokken in een gerecht of drank, dan kun je het afspoelen onder de kraan en laten drogen, als het gedroogd is kun je het dan nog een keer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De smaak van het stokje is als het goed is al heel ver uit het stokje als je het een keer gebruikt hebt. Dus niet de moeite waard van het opnieuw drogen en bewaren
anneliez