Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb een schaal in de vorm van een vis "gevonden" ik wil daar een vissalade in maken maar hoe krijg ik de salade in die vorm er uit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

huishoudfolie in de schaal doen en de salade flink aandrukken, omkeren en folie weer verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zo doe ik het ook meestal. Is een goed foefje

Andere antwoorden (6)

Insmeren met echte boter, dan omdraaien en de vorm even verwarmen. Boter wordt dan zacht. je kan de vorm en daarna aFHALEN.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook een visschaal en ik zet hem altijd zo op tafel,
Sommige visite zien het direkt en anderen zien pas dat het een visvorm is als de salade bijna op is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een hengel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan de kleine Bokito ook schaatsen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, de kleine Bokito kan zich beter niet op glad ijs begeven (dat is dan ook de reden van alle ellende in Vancouver in het begin van de spelen :) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vorm aan de binnenkant licht invetten met (olijf)olie, jouw vorstelijke salade erin, 'n royaal bord erop, het geheel omdraaien, vorm eraf....., wauwwww!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De schaal invetten met een beetje (olijf)olie en dan huishoudfolie in de schaal doen. De folie moet wel over de randen uitkomen.
Het mengsel voor je vissalade in de vorm doen.
In de koelkast laten afkoelen/harden en dan kun je met behulp van de folie omgekeerd heel makkelijk de schaal verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding