Heb een schaal in de vorm van een vis "gevonden" ik wil daar een vissalade in maken maar hoe krijg ik de salade in die vorm er uit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

huishoudfolie in de schaal doen en de salade flink aandrukken, omkeren en folie weer verwijderen.

Insmeren met echte boter, dan omdraaien en de vorm even verwarmen. Boter wordt dan zacht. je kan de vorm en daarna aFHALEN.

Ik heb ook een visschaal en ik zet hem altijd zo op tafel, Sommige visite zien het direkt en anderen zien pas dat het een visvorm is als de salade bijna op is.

Met een hengel

Opeten.

De vorm aan de binnenkant licht invetten met (olijf)olie, jouw vorstelijke salade erin, 'n royaal bord erop, het geheel omdraaien, vorm eraf....., wauwwww!

De schaal invetten met een beetje (olijf)olie en dan huishoudfolie in de schaal doen. De folie moet wel over de randen uitkomen. Het mengsel voor je vissalade in de vorm doen. In de koelkast laten afkoelen/harden en dan kun je met behulp van de folie omgekeerd heel makkelijk de schaal verwijderen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100