Wat is het recept van de eiersalade van La Place (V&D)?

Al een aantal keer geprobeerd na te maken, maar nooit krijg ik hem even romig en lekker als de 'echte' van de V&D. Aangezien hij best duur is, wil ik het zo graag zelf kunnen maken. En het moet zo simpel zijn, maar wat is the magic trick?! Who knows?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Chemische toevoegingen :p

Antwoorden (1)

Het juiste recept kan ik je niet geven. Maar ik denk dat de romige structuur en smaak te maken heeft met toevoeging van verdikkingsmiddel en stabilisatoren. Je kunt bij La Place misschien om het recept vragen en tevens vragen welke E-nummers er in de salade zitten. Soms zijn E-nummers onschadelijke natuurlijke stoffen, bv het verdikkingsmiddel Johannesbroodpitmeel.