Wat is de samenstelling van de saus die over het bakje salade zit bij een menu in het Van der Valk restaurant in Vught?

De saus is creme kleurig en zit in een klein bakje gemengde salade bij een menu.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Ik ben werkzaam in een ander bekend hotel wij hebben ook creme kleurige dressing ik neem aan dat hij zoet en romig was? Dit kun je maken door ziveruitjes of amsterdamse uitjes in een kom te doen zout suiker staafmixer er op en dan druppel gewijs oli toevoegen en dan eventueel wat room of water om het uit de dunnen