wat zijn de beste mosselen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
5.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.schmidtzeevis.nl/html/mosselvooroordelen.html
Hier vind je alles over de mossel, mooie site om even te lezen, hier steek je echt iets van op.
Ivana
10 jaar geleden
Ja Crea en die site is van de lekkerste visboer in Nederland.
Plus.....kan jammergenoeg niet. ;)

Antwoorden (3)

Algemeen worden de Zeeuwse mosselen als de beste aanzien.
Hoewel er tegenwoordig een zeer goed alternatief is met de hangcultuurmosselen.
Er kan wat verschil van smaak zijn maar dat is te verwaarlozen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die van prins en dingemans zijn altijd wel goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een merk, en dat zijn ook Zeeuwse beestjes.
de Zeeuwse mosselen uit Zierikszee van Adri&Zn of die van Prins&Dingemans
zijn de beste ,worden ook naar Belgie en Frankrijk vervoerd en worden ook bij de restaurants geleverd