Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weten jullie een recept voor een taarvormpje van 15/16 cm doornsede?

Hema taart vormpje gekocht van 15/16 cm doorsnede, maar ik weet er geen recept voor.

Toegevoegd na 1 dag:
Het liefst een taart/banket recept

Toegevoegd na 6 dagen:
Wanneer je de helft neemt van een recept voor een taart van normale grote, lijkt dit naar mijn idee niet goed te gaan. Ook heb ik wel eens iets gehoord van één derde. Wat is het nu precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb je een paar dagen geleden al een link gegeven, daar vind je heel erg veel taart recepten...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Daar kun je elke soort taart in maken. Als je dan bv wel een recept hebt voor een taart van 30 cm doorsnee, dan gebruik je gewoon van alle ingrediënten de helft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boterkoek jammie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens een quiche te maken, staan genoeg recepten van op internet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker een klein monchou taartje of een aardbeien taartje die doen het goed als ze klein zijn.Je kan natuurlijk ook een klein slagroomtaartje maken.Gewoon cakemeel in de bakvorm,bakken zoals op de verpakking staat vermeld en als de cake enigzins is afgekoeld door snijden.Vullen met banketbakkersroom,rondom slagroom en de de bovenzijde decoreren met alles wat je lekker vind.Bijv. fruit,slagroom of kleine snoepjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dokter oetker kleintje chocotaart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding