Hoe kan het beste gemaakte muffins bewaren?

Ik ga ze vandaag(maandag) bakken, en ik eet ze pas woensdag op, dus ze moeten 2 dagen bewaard worden :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
8.6K

Antwoorden (5)

Doe ze nadat ze afgekoeld zijn in een goed afgesloten dichte trommel, heb je 2 of meer lagen, leg dan een stuk bakpapier of aluminiumfolie tussen de lagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou ze gewoon luchtdicht verpakken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
luchtdicht verpakken en in de koelkast leggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik hier altijd een koekjes trommel voor, het werkt tot dusverre prima :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deegwaren worden droog in de koelkast. Je kan ze beter invriezen en een halve dag van te voren ontdooien. Van invriezen worden ze minder droog.