Een zelfgemaakte hamburger
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Een oliebol met poedersuiker
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hete donder met aldi curry
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met zekerheid zelf gemaakte frietjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een Bami schijf met pindasaus !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gehaktbal met satesaus heerlijkkkkkkkkkkk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Frietje Pindasaus (met hoofdletters). Is hier in 0046 helaas niet verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een satekroket van de Febo... lekker vet (en eigenlijk ook vies, maar daardoor weer lekker)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niets lekkerder dan (vette) vis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben fan van een bamihap
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet er van houden maar een lekkere dikke gerookte paling, op kamerthemperatuur. Vooral de binnenkant van het vel afschrapen en smullen maar. Zekerweten dat het vet van je kin afloopt, maar lekker,lekker,Wel even handen goed wassen voordat je de visite een hand geeft. En als ze weg zijn, erzijn er nog twee ook glibberig en vet.