Waar kan ik budget recepten vinden ?

Waar ik voor 1 a 2 euro een maaltijd voor op tafel kan zetten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Antwoorden (8)

kijk eens op deze site

Toegevoegd na 1 minuut:
Lekker en goedkoop koken met een budget van max 10€ voor 4 personen ? Het kan !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de bladen van de grote supermarkten (AH/Hoogvliet/Dirk) staan ook vaak speciale budgetpagina's, gewoon ff snuffelen. En misschien staan ze ook al wel op AH.nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een beetje fantsie,kun je dit zelf allemaal.
Kijk eens wat er in de aanbieding is en gooi dat in de vriezer.
Ik kreeg van de week ook drie uitgehongerde chauffeurs op het eten.
Een kilo rundergehakt 4euro
een pak macaronie 1 euro
2 pakken macaronie groenten 2 euro
2 potten pasta saus 2 euro
En een pot augurkenschijfjes 80 eurocent.
De kruiden tel ik niet daar doe je lang mee.
De pan was vol en het was lekker,en de andere dag had ik nog een doos vol over om in de vriezer te doen.
Maar als je heel goed de aanbiedingen volgt kun je voor weinig geld toch een goede maaltijd op tafel zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de laatste allerhande staat een uitgebreid artikel met budgetrecepten. Op de website van AH is er zelfs een speciale rubriek voor. Recepten uit de allerhande staan ook altijd op de site. En het is ook een kwestie van slim inkopen, dus de aanbiedingsgroenten nemen of op de markt inkopen. Vooral aan het eind van de dag is het daar goedkoop scoren.
paulus811
14 jaar geleden
mijn voorgangers hebben al waardevolle antwoorden gegeven op je vraag maar wat ik er aan wil toevoegen als je erg weinig geld hebt dan is er ook nog de volgende oplossing.

wat ik steeds meer mensen zie doen is de containers van de supermarkten nazoeken, je wil niet weten wat er allemaal weggegooid wordt

zo komt er regelmatig een man met een doosje achterop die dan van alles uit die container haalt

zelf heb ik zaterdag nog 3 bossen met bloemen uit de container gehaald

toch weer 8 euro voor bloemen uitgespaard en staan nu mooi op de vaas

alles wat op de datum is wordt weggegooid maar nog goed bruikbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.b9.nl/recepten/budget.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een paar jaar geleden in de bibliotheek een boekje gevonden dat heet Budgetkoken. Daarin staat echt héél veel en inderdaad niet duur. Maar vaak gaan ze in zo'n boekje wel uit van een voorraadkast, dus alle kruiden en toevoegingen word je wel geacht in huis te hebben :(
Dus.... kijk eens in de bieb!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.budgetkoken.be/
kan je gerechten voor 4 personen max 10 euro vinden
Tevens kan je daar ook een boek bestellen ''budgetkoken onder de 2,5 euro'' je zoi eerst wel 9,95 moeten investeren in het boek :)...

En probeer ook deze link..
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/lekker-koken-onder-euro-1-50/1001004002491314/index.html

''Lekker koken onder 1,5 euro''
Wederom eerst investeren..prijs 12,50..

Toegevoegd na 1 minuut:
Zag dat me eerste antwoord al is gegeven..excuus...