waar kan ik pangsit kopen (uit het vriesvak) ?

ik houd ontsettend van pangsit maar bij de dichtstbijzijnde loempia kraam kost dat toch gouw 2,50 per 6. ik zou ze graag gewoon zelf frituren en in een grotere hoeveelheid kopen! weet iemand waar dit kan! ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
4.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heb je een merk: merk: San Kong Chinese Food Co.
merk: San Kong Chinese Food Co.
land van herkomst: Nederland
etiket: Diepvries Pangsit vellen, Chinese Ravioli Pastry for deep fry
ingrediënten: tarwemeel, water, ei, zout, kaliumcarbonaat (stabilisator E501)
prijsindicatie: € 1,40 (200g)

Antwoorden (2)

Toko NamTe in Venray heeft ze in de diepvries, 10 voor €4,00.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus haast net zo duur als vers bij de loempiaboer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe kun je het bij de meeste tokozaken kopen. Maar vaak kun he bij de loempiakramen het ook ongebakken vragen, en dan is het soms wat goedkoper :)