Wat is een heel simpel en lekker recept voor nachos met kaas?

Ik wil deze graag morgen klaarmaken voor een filmavondje met vriendinnen maar ik heb geen zin om er veel tijd aan te besteden.
Heb jij een snel en eenvoudig recept voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
19.6K

Antwoorden (6)

Koop nachos. Kant en klare kaas uit potje, warm maken in magnetron. Klaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vuurvaste schaal, nacho's erin, geraspte kaas erover, 10 minuten in de oven en klaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop in de winkel de blauwe of gele doritos(grote zak) koop een pak pizzakaas. Gooi pizzakaas eroverheen, 10-15 min in oven en whop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nachos, jalapeños, creme fraiche en geraspte kaas gelijkmatig verdelen over een oven schaal. In de oven totdat de geraspte kaas gesmolten is. Lekker met guacamole!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem een ovenschaal en strooi hier een zak nacho's in. Hierover verdeel je plakjes Cheddar kaas. Die zijn bij de Aldi heel goedkoop, lekker, in aparte plakjes verpakt per 10st.en die zijn snel gesmolten en lopen mooi uit over de nacho's. Even in de oven en klaar.
Je kunt er evtl. nog kloddertjes salsa (kant-en-klaar uit een potje) over verdelen of kleine plakjes jalapeno peper, groene /rode paprika en zelfs even rul gebakken gehakt met uitjes/knoflook is lekker erover verdeeld. Dit zou je evtl. van tevoren kunnen maken en op het 'moment suprême' over de nacho's-cheese kunnen verdelen voor het in de oven gaat.
amc
11 jaar geleden
Nachos met kaas.

Snel klaar smaakt heerlijk en lekker warm..!

Ingrediënten:

• 2 tomaten

• 1 zak tortillachips, naturel

crème fraîche light

• 1 rode ui, in dunne ringen

• 100 g geraspte kaas

Bereiden:

Verwarm de oven voor op 200 ºC. Verwijder de zaadjes van de tomaten en snijd het vruchtvlees in kleine blokjes. Verdeel de chips over een ingevette lage ovenschaal. Schep er de crème fraîche op en verdeel de ringen ui en de tomaat erover. Bestrooi met de geraspte kaas. Zet de nachos 5-10 minuten in de oven tot de kaas is gesmolten.