waar kun je bosjes koriander halen?

ik moest voor een feestje 2 2 bosjes koriander halen

waar kun je dit halen ik vond het niet in een supermarkt.
en hoe zie dit er uit

Weet jij het antwoord?

/2500

koriander lijkt een beetje op peterselie. Er ijn mensen die het zeepachtig vinden smaken. Je kunt het soms ook op de markt krijgen, of misschien in een marokkaanse/turkse winkel. Supermarkten hebben het soms, maar het kruid wordt in de nederlandse keuken niet vaak gebruikt. Als de supermarkt ook ingevroren kruiden verkoopt zou je daar kunnen kijken

In een Marokkaanse of Turkse supermarkt verkopen ze het vast wel. Of anders op een weekmarkt waar ook groente en fruit verkocht wordt. Hoe het eruit ziet zal ik zo via een afbeelding laten zien.

op de weekmarkt vind je zeker koriander, munt, bladselderij en nog meer verse kruiden per bosje te koop. Toegevoegd na 3 minuten: bij allochtone slagers die ook wat groenten en fruit verkopen vind je ook koriander en andere kruiden.

Hier verkopen ze verse koriander gewoon bij de AH. In de koeling bij de verse kruiden. Wel duur als je daar 22 bakjes van moet kopen, dan is een toko waarschijnlijk goedkoper.

Als je zo veel bosjes nodig hebt zou ik het gewoon bij de supermarkt bestellen. Bij ons in de supermarkten hebben ze het wel, maar niet zoveel tegelijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100