Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je een losse deksel (20cm) voor een kleine pan kopen?

Pannen kan je in overvloed kopen, maar bakpannetjes worden nooit met deksel verkocht. Nu kan je wel universele deksels kopen, maar die zijn zo groot en kan je zeker niet op 4 pitten 4 deksels plaatsen.

Dus nu zoek ik deksels voor mijn kleine 20cm pannetjes. Het liefst glazen/doorzichtig.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik zat zelf al te denken om een goedkoop pannetje kopen, alleen voor de deksel. Maar ook hier, waar? Moet echt goedkoop zijn, dus kwaliteit nul. Het gaat immers voor de deksel. De pan zelf geef ik dan wel aan de kringloop.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wibra, Euroland, Marskramer, Blokker en Xenos hebben vaak goedkope pannen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteindelijk bij de Hema een prima deksel (pan) gevonden. 10 euro.

Andere antwoorden (4)

Mijn beste ervaring is altijd de kringloop afstruinen.
Jou pannetjes zijn wel erg klein ,maar er past beslist wel een dekseltje op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals hierboven al staat inderdaad de kringloop. Een vaak goedkopere lokatie is de rommelmarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Duitsland kun je 20 cm glazen deksels bijna overal (Kaufhof, Karstadt, Schaffrath, etc) los kopen. In Nederland niet bij V&D, de Bijenkorf e.d.?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je tip, altijd handig +1
Ik leg mijn bord op het pannetje. Dan is dat meteen lekker warm. Soms té dus wel even een theedoek erbij. Pan een beetje schuin houden en het bord glijdt soepel in de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een leuke oplossing +1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding