wat kost het bakken van een brood in een gasfornuis 25 minuten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan beter naar de bakker gaan .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord? Een betere!! "Je kan beter geen brood eten". Goed hè? skkl!

Antwoorden (4)

Lijkt me niet verstandig om brood te bakken in een gasfornuis.
Zou het toch proberen in een oven of broodbakmachine.
De kosten als je het doet... een nieuw huis, omdat de oude is afgebrand...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De prijs van gas per minuut en dat vermenigvuldig je met 25.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat duurt 30 tot 40 min. op 220gr..(voorverwarmd).
Af en toe met een plantenspuit vocht in de oven spuiten.
Maar als je een beetje geld hebt is een broodmachine ideaal. Geen geld: kijk eens op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gasfornuis met gasoven is het zuinigst met energie.
Bakken is een gasoven is volgens milieucentraal de goedkoopste manier om te bakken.
Via de link (bron) kun je meer informatie vinden en zelf uitrekenen hoeveel dit precies kost.
Als je meerder broden tegelijkertijd bakt, wordt zelf brood bakken nog goedkoper.