Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft dit potje van Maggi in de kast staan en kan me vertellen hoe het schema voor 1 bord eruit ziet? Dat schema staat op de achterkant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
871
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je nodig hebt aan ingrediënten (kan je aflezen voor 1 bord of voor 4 borden) en de hoeveelheden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan: http://www.maggi.nl/Producten/MAGGI-Mix-voor-12-borden-Macaroni-en-Spaghetti_18_111.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, sorry.. Daar staat alleen 1 eetlepel per bord. Maar dan wil ik graag weten wat er (volgens de verpakking) nog meer in moet en hoeveel :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat maakt niet uit maartje: wat ui, andere nasigroente, beetje vlees (kip/varken) en rijst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh sorry, dat is natuurlijk voor de nasi ;-) pasta, gehakt, groente zoals ui/paprika. Het maakt niet uit wat je er in doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het alleen nooit voor 1 persoon maken maar voor meer en dan porties invriezen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik heb het potje voor nasi, en daar is per persoon 75 gr vlees, en 1/4 ui en 1 eetlepel kruiden. Ik denk dat je gewoon de hoeveelheden an kunt houden wat je gewend bent en daar per persoon 1 eetlepel maggikruiden aan toevoegen. Dan zul je er niet ver vanaf zitten. Even proeven of het pittig genoeg is. Het zijn toch gemiddelden die gegeven worden, misschien vindt u de halve of de dubbele hoeveelheid pas lekker
(Lees meer...)
anneliez
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding