Wie heeft dit potje van Maggi in de kast staan en kan me vertellen hoe het schema voor 1 bord eruit ziet? Dat schema staat op de achterkant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je nodig hebt aan ingrediënten (kan je aflezen voor 1 bord of voor 4 borden) en de hoeveelheden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan: http://www.maggi.nl/Producten/MAGGI-Mix-voor-12-borden-Macaroni-en-Spaghetti_18_111.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, sorry.. Daar staat alleen 1 eetlepel per bord. Maar dan wil ik graag weten wat er (volgens de verpakking) nog meer in moet en hoeveel :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat maakt niet uit maartje: wat ui, andere nasigroente, beetje vlees (kip/varken) en rijst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh sorry, dat is natuurlijk voor de nasi ;-) pasta, gehakt, groente zoals ui/paprika. Het maakt niet uit wat je er in doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het alleen nooit voor 1 persoon maken maar voor meer en dan porties invriezen.

Antwoorden (1)

ik heb het potje voor nasi, en daar is per persoon 75 gr vlees, en 1/4 ui en 1 eetlepel kruiden. Ik denk dat je gewoon de hoeveelheden an kunt houden wat je gewend bent en daar per persoon 1 eetlepel maggikruiden aan toevoegen. Dan zul je er niet ver vanaf zitten. Even proeven of het pittig genoeg is. Het zijn toch gemiddelden die gegeven worden, misschien vindt u de halve of de dubbele hoeveelheid pas lekker
anneliez