Delicious>china, p.94 recept noedelsalade+krokante sesameend. 200 g mihoen en 200 g daikon, klopt die verhouding?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (1)

Ja, daikon heeft een grotere massa dan mihoen, dus 200 gram minhoen is veel meer in volume dan 200 gram daikon, en daarnaast zal er uit de daikon nog vocht verdwijnen. Zie het als een kilo veren en een kilo lood: evenveel in gewicht maar in volume heb je een klein blokje lood en een zak vol veren ;)