Omdat de buitenkant van het ei hard is en dicht, zal er niks het ei uit moeten komen, en met wat simpele scheikunde weten we dat het ei dan altijd evenveel weegt, of het nu bevroren, gekookt of rauw is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eierschaal is poreus, en een ei zal tijdens het koken een kleine hoeveelheid water opnemen. Een gekookt ei is daardoor een heel klein beetje zwaarder dan rauw ei.
bamibal