Kun je patat opwarmen?

Ik heb nog heel veel over van gisteravond, maar heb geen friteuse.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
9.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vieze slappe hap krijg je dan...

Het beste antwoord

Je vraag is of het kan. Het antwoord is ja.

Smaken verschillen dus als je het wilt opwarmen probeer het eens uit zou ik zeggen. Ik heb patat wel eens in de oven opgewarmd en dat ging prima! Zo knapperig als de 1ste keer worden ze niet meer maar als je ze alleen maar ff opwarmt dan moet het te doen zijn.

Eetsmakkelijk:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan het in de oven opwarmen of in de magnetron. Maar echt lekker zal het niet meer worden. Zacht en papperig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, met een beetje olie in een koekenpan, op hoog vuur. Af en toe omscheppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enige goede antwoord.
In de magnetron wordt het echt ranzig.
Mijn broer bakt patat nog wel eens op.
Of nog ff in de frituurpan,een minuutje ofzo.