Voors : nauwelijks. Iets tijdwinst bij het maken, maar die raak je weer kwijt bij de
Tegens : vreselijk duur en een regelrechte RAMP om af te wassen,zodat hij vermoedelijk, zoals 99% van de foodprocessors, onderin het aanrechtkastje of op Marktplaats zal verdwijnen.
Vrijwel alles wat een keukenmachine kan, kun je uitstekend met een goed keukenmes, een klein (handaangedreven) hakmolentje en eventueel een staafmixer.
Als je ECHT denkt er veel emplooy voor te hebben, zou je wellicht kunnen overwegen er een poos een te lenen (vast wel een kennis met zo'n ding onderin het aanrechtkastje) of een tweedehands te kopen. Maar als je er recepten bij moet zoeken om te bedenken wat je in hemelsnaam met dat ding moet gaan doen, kun je je de aanschaf beter besparen.
Wat ik je WEL sterk kan aanraden is de Tupperware Quickchef. (effe googelen). Niet supergoedkoop, maar buitengewoon duurzaam, handig en makkelijk schoon te maken. Ik heb de mijne al een jaar of tien en hij wordt nog steeds veel en naar behoren gebruikt. En zonder snoer, daar houd ik wel van.