Kun je ook een pannekoek bakken met optimel?

Het lijkt me gewoon erg lekker en dan het fruit wat je in de pannekoek verwerkt afstemmen op de smaak optimel.

Kan het natuurlijk zelf ook proberen :-)))
Maar misschien zijn hier mensen die het weten en tips hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed idee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben dol op pannekoeken, maak ze ook wel voor de lunch en als er 's avonds eentje over is: Als ontbijt ook lekker hoor.
Ligt wel zwaar op je maag. Maar ik wilde wat meer variatie, vandaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij gaat de pannenkoek heel erg zuur smaken...... Ik wens je succes met uitsproberen.

Het beste antwoord

Gewoon proberen,je zal in een recepten
boek geen optimel voor pannekoeken
tegenkomen.
Maar wie weet vindje wel iets nieuws uit.
Gewoon proberen.

Toegevoegd na 1 minuut:
2 kersdag komen de kleinkinderen
pannekoeken eten,ik ga het proberen.

Toegevoegd na 3 minuten:
kersdag moet natuurlijk
kerstdag zijn.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat maar horen hoe dit is afgelopen.
Zelf heb ik nog niet bedacht wat ik morgen eet.
Misschien wel:
Optimel bananen pannekoek met stukjes banaan en poedersuiker :-))
Maar als ik lui ben haal ik even friet of chinees. En anders maak ik maar even iets of dat inderdaad lekker is met kerst (even uitproberen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou burgos: Neem 2e kerstdag maar gewoon melk hoor.
Het gaat wel hoor, beslag zo dik als vla houden en voorzichtig bakken, evt. met een deksel draaien.
Je krijgt ook wel een aparte smaak, misschien vind een volwassene het wel eens lekker, maar voor kinderen is het niks. Ze worden wat slap. Gewoon pannekoek gemaakt met melk en eieren met: Spek, appel, banaan, naturel valt waarschijnlijk beter in hun smaak en vooral: Lekker oprollen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad een kwestie van proberen geweest.
Wel heel leuk.
Dank je wel.

Andere antwoorden (1)

Ja hoor dat kan. Alleen let wel op de verhoudingen, het kan snel te dun worden en dan breken de pannekoeken.
Hieronder staat een linkje met een recept.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had ook al een recept met karnemelk gevonden en als dat kan moet het met optimel ook lukken lijkt me.