De balkenbrij is in principe al gaar, dus je hoeft de plakken alleen maar even bruin te bakken. Eventueel eerst even door de bloem halen.
bamibal
12 jaar geleden
Je kan het om en om proberen in hete roomboter, hoe lang is verschillend hoe dik zijn de plakken de 1 laat ze 10 minuten sudderen in de pan en zoals ik doe het om en om krokante buiten kant maar zacht van binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bak de plakken met boter in een koekenpan tot ze aan beide kanten knapperig bruin zijn ongeveer tussen de 8-10 minuten. Serveer de balkenbrij warm.