Welke koekjes kan ik het best gebruiken voor een zo naturel mogelijke bodem voor een witte chocolade cheesecake?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
9.8K

Het beste antwoord

Bedoel je een kruimelbodem? Dan kun je het beste gewone biscuitjes nemen!

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor kwarktaart of monchoutaart gebruik ik ook vaak Bastognes. Dat is wel wat minder naturel, maar wel erg lekker.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

mariabiscuit is heel neutraal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms staat er marie biscuit op de verpakking. Deze zijn naturel maar wel lekker :D +
je kunt lange vingers zonder suiker of biscuitjes gebruiken. het biscuitje is meer kruimelig, maar lange vingers zonder suiker zijn moeilijk te krijgen. daarvoor kun je het best naar een biowinkel gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bastone koeken zijn erg lekker als bodem