Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Consequenties bijstandsuitkering door tijdelijke logee ex partner die dakloos is zonder inkomen?

Mijn ex partner is dakloos geen inkomen, ziekenfondsverzekering en geen ID kaart. Zijn bezig met hulpverlening en ook de WMO gemeente voor evt maatschappelijke opvang en dit heb ik helaas niet tijdig doorgegeven wat voor consequenties volgen er nu voor mijn bijstandsuitkering

Inekez1
20 minuten geleden
Hier is zo geen antwoord op te geven. Hoe tijdelijk was dat logeren? Een paar dagen, een paar weken, een paar maanden? Uiteindelijk is het de ambtenaar van jouw gemeente die beslist over de eventuele consequenties. Probeer na het weekend persoonlijk contact op te nemen met de gemeente om zelf open en eerlijk te vertellen hoe de situatie is. En waarom je dit door omstandigheden niet eerder had gemeld. Over het algemeen wordt dat meer gewaardeerd dan wanneer je stilzwijgend afwacht tot de gemeente zelf in actie komt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing