Kun ik melasse (stroop) vervangen door gewone stroop? Of met iets anders wat gewoon in de supermarkt te koop is?

Ik wil morgen graag klassieke gemberkoekjes gaan bakken waarin je melassestroop moet gebruiken.

zie hier het recept:
http://www.taart-bakken.nl/koken_recepten_gemberkoek.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
9.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag kunnen vinden in een reformwinkel en idd, erg
aparte smaak. Bedankt.

Het beste antwoord

mollase is een wat dikkere stroop basis en heeft een beetje vegetale noten. dus mocht je het ergens mee willen vervangen moet je hier naar kijken. maar natuurwinkels en engelse winkels hebben het meestal wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou de molasse door glucosestroop kunnen vervangen.